Thursday, August 25, 2011

UTUSAN BUAT KAWAN BAIK YANG MEMANG TERBAIK !


wah , wah . setia menanti untuk berhari raya . actually kalau tak ada apa2 yang berlaku , maybe aku x update kot blog ney . aku cuma rindu kat kawan baik aku . seperti sedia maklumlah kan siapa bezfrenz aku . 

KHAIRINA

hai awak . awak apa khabar ? saya harap awak sentiasa sihat je k . awak nak tau tak , saya rindu sangat2 kat awak . awak nak tau tak , bila saya rasa rindu kat awak , saya akan doa pada Allah agar DIA wujudkan awak dalam mimpi saya . saya akan call awak biar kita tak lost contact . biar friendship will be last forever . saya juga ada doa pada Allah agar DIA sentiasa jaga awak and kurniakan kawan baik yang lain . sebab skrg ni , saya tak ada kawan baik yang lain selain dari awak . saya sentiasa menunggu awak . menunggu utk kita bersama lagi . tapi bila ? 

here , i wanna wish u a thank for the messages that u've gave me . so ssswwweeett ! i like it so much . the messages that u've created were very nice , with love n with feelings of sincere . saya tau awak pun sayang saya kan ? saya nak awak janji dengan saya . janji yang kita adalah sahabat karib . janji yang kita selalu setia walaupun kita jauh . janji yang hubungan karib kita tak berakhir dgn begitu saja . promise me that our friendship will be last forever . PROMISE ME THAT ? 

1 more , saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN . maafkan saya kalau saya ada buat salah kat awak . pernah tengking awak .  pernah marah awak . pernah merajuk tak tentu pasal dengan awak n sume perkara negatif yang pernah saya buat kat awak . maafkan saya k . mungkin saya tak sedar or mungkin saya terlalu emosi . kita kawan kan ? kawan baik kan ? 

SAYANG AWAK SGT2 !!! 

<3


No comments:

Post a Comment

SUKE OR X TEKAN ' like' jea .