Friday, December 23, 2011

:)





apa khabar blogger ? hope fine okayy .. lama sgt2 lah x edit blog ni .. almaklumlah, nk final exam kan ?? so , semua busy2 .... alhamdulillah ... semuanya okayy .. oit2 , rupanya result PMR dah keluar lah , guys .. hurm .. tahniah for those dpt 8A n 9A .. hey , ce ajar kita sikit .. mcm mana tu nk dpt straight A ? OMG ! OMG ! next year my turn pulak.... !! aaarrggghh !! so scary lah .. how can ? hurmm .. just do the best .. kan kan ? one of my best friends .. 

======>


kenal kan ? who's that ? yeah .. hahahaha .. 8A in his hands .. what a WOW !!!! congratulations kawan ... :) u mmg layak dpt 8A .. budak rajin , baik .. kan kan jaz ? tahniah ...!!! happynya ... hahahaha .. dia yg dpt , aku pulak yg happy .. merepek betul lah ... haish ! tp , aku bangga dpt kwn mcm dia .. ^_^ .. CONGRATULATIONS AGAIN AHMAD JAZLAAN !!!

setelah semua budak2 pmr dpt result, mst ada yg happy , sedih n nangis kan ? biasa lah .. lumrah hidup apabila kita menerima sesuatu .. kan ? hurmm .. aku x tau lah .. hidup aku ?? just like the air in the balloon .. nothing ... kosong .. tp , aku akan cuba sedaya upaya utk mengubah hidup aku agar jadi lebih baik .. 

maybe next year x dpt lah nk blogging selalu ... almaklumlah .. ready nk msuk dewan peperangan ... hahahaha ... gurau je ... bukan dewan peperangan lah .. dewan peperiksaan kayy .. 

doakan aku ye ... :)  

1 comment:

  1. hehehehe. Thnx so much sis!!! Appreciate it. =) all the very best for PMR next year. U can do it. 9a's!!! Study hard n stay strong. Stay happy!! =)

    ReplyDelete

SUKE OR X TEKAN ' like' jea .